söndag 15 augusti 2010

hej, mitt liv är uppochner!

"Hej, mitt liv är uppochner!"
  • blev dissad av pojken på ett förjävligt sätt!
  • han vägrar ge mig en förklaring, eller ens prata med mig!
  • skolan börjar imorgon, vilket betyder att jag måste träffa Katrin! -.-
  • jag känner inte för att börja skolan!
  • jag är inte nöjd över mitt hår!
  • HEJ, MITT LIV ÄR UPPOCHNER!
Jaja, pojken dissade mig so what?
han gjorde det så .... går inte ens att förklara!
han sa till mig att jag skulle möta honom i Ängelholm kl 22 och inte en minut senare för då skulle vi missa bussen. jag var där jag såg bussen komma, jag såg bussen gå men jag såg fan ingen André!
jag ringde honom och då hade han stängt av mobilen...
Så jag ringde lisa eftersom jag ringer gratis till henne och jag vet att jag kan lita på henne, sen tog jag tåget tillbaka till Helsingborg sen fick jag sitta på knutpunkten i ca en och en halv timme och vänta på min buss, vilket inte var så kul eftersom det sprang runt massa fulla människor och jag var förtvivlad över det som hänt och ärligt sagt rädd!
jag ringde Lisette och pratade med henne lite sen ringde jag mor och sa att jag var på väg hem och varför jag var det.
Sen gick jag ditt bussarna skulle gå och då blev jag i alla fall lite lugn när jag mötte Pentti där, min gamla busschaufför som körde min skolbuss.
Så jag stod vid honom tills min buss kom och han visade mig vilken det var och allt, han är bara för bäst!
Sen satt jag på bussen hem och så dum i huvudet som jag är så satt jag och stirrade ut genom fönstret i hopp om att få syn på André... men det gjorde jag inte, vilket antagligen var tur.
Aja sen kom jag hem gick upp på mitt rum slängde av mig mina kläder och min väska och sen kröp jag ner i sängen och sov halva dagen, jag var hemma vid 1 på natten och jag hade slösat 146 kr på en jävla pojken som inte kom!

Jag har försökt att få tag i honom i snart 3 veckor och få en förklaring men han vägrar svara. en gång svarade han och jag bad om en förklaring då klickade han mig ! -.-
Han är så feg att han inte ens kan ge mig en förklaring!


Imorgon börjar skolan..
Visst det ska bli kul att träffa alla igen men jag vill inte träffa Katrin!
Jag gillar verkligen inte henne..
och ja, hon sabbar det roliga med skolan!

jag är inte nöjd med mitt hår. Det blev inte rött det blev brunt!
DET SKA VARA RÖTT! såååå jag ska se om mor kan färga om det idag så jag inte behöver se förjävlig ut imorgon när skolan börjar!
*hoppashoppas*

och ja, Hej, mitt liv är uppochner!
Alltså det känns inte som det brukar allt känns så mycket jobbigare och jag tror jag håller på att bli knäpp!
allvarligt talat jag drömmer om pojken hela tiden och alltid så blir allt bra igen, men jag vet att det inte kommer bli det och att det bara är i mina drömmar det är så!
om jag inte drömmer om honom drömmer jag super konstiga drömmar som skrämmer skiten ur mig!
och varje dröm känns så verklig att jag mår illa och börjar undra om det verkligen var en dröm!
stört säger jag bara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar